lørdag den 14. juni 2014

Babydrage kage

Synes bare lige jeg vil vise jer min kage til sommerfesten i børnehaven i går.



Det er to drageunger der kigger på brormand der er dykket ned i kagen foran regnbuen og så er der balloner på siden med børnhavens navn "Eventyrhuset".

Normalt ville jeg måske ikke have kommet helt så mange ting på den lille kage, men jeg synes det var vigtigt at der var en chance for at ungerne kunne nå at få en ting når de fik et stykke.

Indeholdet er gulerodskagen med cream cheese-frosting.

Forrige år lavede jeg også en dragekage, men i stor udgave. Den var meget populær og jeg synes bare drager hører til i "Eventyrhuset", men måske skal jeg til at revidere min opfattelse, for det er hele tiden prinsessekagerne med glimmer der vinder kagekonkurrencerne ;)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar