mandag den 20. oktober 2014

Bryllupsdagskage

Ønsket lød på en lille 1-års bryllupsdagskage med passionsfrugtcreme og chokolademousse og så orange fondant på toppen og kagen skal kunne transporteres i en køleboks!

For det første er det er lidt svært at lave noget med orange på denne årstid uden at det kommer til at ligne halloween, så jeg baksede lidt med designet, men endte med noget sugarlace (arg! det er svært), som jeg faktisk synes blev rigtig godt til sidst.

Derudover så laver jeg normalt noget opretstående dims på toppen af kagen, men det turde jeg ikke fordi den skulle kunne transporteres, så jeg endte ud i et monogram og så nogle hjerter:





Opskrifterne er helt de samme som i spøgelseskagen.

2 kommentarer:

  1. Hvordan laver man sukkerblonde?
    Det ser ret %&/()-svært ud!

    SvarSlet
    Svar
    1. Man laver den i en form lidt ligesom du kan med fondant, men det er så noget der hedder "sugar lace". Det svære er så at få det UD af formen igen uden at de der fine krummelurer går i stykker.. :)

      Slet