onsdag den 22. juli 2015

Kage til klassen

Den her var strid - overfor de andre forældre altså. Når jeg har haft en fantastisk kage med til Amalies fødselsdag (hvis jeg selv skal sige det..), så bliver jeg jo nødt til at overgå mig selv, når det eneste jeg skal have med til ungernes fælles fødselsdag for klassen derhjemme, er kage.

Så det blev til den her:


Nederst er den gode chokoladekage. Så er det gulerodskage med ostecreme og øverst er det en almindelig sandkage til dem der ikke er så meget til den slags. Det var bare mere pynten det handlede om og det var pænt svært at finde på noget der ramte alle 5 børn der skulle holde fødselsdag samtidig. 

Amalie fik lov at bestemme at der skulle være bamser, flag, balloner og sommerfugl på og så satte jeg fodbolden på for at Andreas, der var ene hane. skulle føle at det også var hans kage. 

Kæmpehit til fødselsdagen og på trods af at der var alt for meget kage til de ca. 24 børn, så blev det meste spist og alt fondantpynten gjorde i hvert fald. Bamserne blev lidt tykke synes jeg, men det var der ikke nogen der påtalte ;) 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar