tirsdag den 29. december 2015

Brandmand Sams brandbil

Den her havde jeg lidt søvnløse nætter over. Jeg fik en forespørgsel på en brandmand-sam kage. For det første ved jeg ikke hvem Brandmand Sam er, det er åbenbart noget man ved når man har drenge i huset (herhjemme er det Elsa-mig-her og Elsa-mig-der). Nå, men ønsket lød på Brandmand Sam, en brandbil, flammer og evt. en af de andre figurer fra serien. Så måtte jeg lige klappe hesten, for kagen skulle kun være til 10 personer, så det er lidt begrænset hvor mange figurer der kan være på den. Efter at have tænkt lidt over det, fandt jeg på at lave hele kagen til brandbil og så med ham der Sam foran :) 


Desværre er billedkvaliteten dårlig, fordi ham der hentede kagen kom lidt før beregnet, så jeg var ikke lige klar og havde ikke nået at fotografere kagen. Jeg synes den blev rigtig god og modtager var ovenud lykkelig for resultatet og det er altid hovedsagen.


3 kommentarer:

  1. Hvad tager du for sådan en fin brandmand Sam kage?

    SvarSlet
  2. Hvad tager du for sådan en fin brandmand Sam kage?

    SvarSlet
    Svar
    1. Hej Karen, kagerne koster 35 kr. pr. person i 2016. Hvis den skal være som den her, kan den ikke være til mindre end 15-20 personer.
      Hilsen
      Lise

      Slet