søndag den 26. juni 2016

Filmfest

Årets helt store fest i børnenes fritidshjem er sommerfesten. Det er altid en temafest og de gør meget ud af udklædning, oppyntning osv. Der var rød løber, gyldne stjerner, opvisning fra børnene og alle de voksne var klædt ud som mere eller mindre kendte skuespillere.

I år havde jeg tid at tage en kage med og inspireret af billeder jeg har set på pinterest, lavede jeg den her:


Ret vellykket hvis jeg selv skal sige det og stort hit hos børn og voksne. Det hele er chokoladekage og popcornene er sat fast med hvid chokolade. 

Den skulle egentlig sælges i deres bod, men endte med at stå til udstilling i baren det meste af aftenen før jeg fik lov at skære i den. 

Først da jeg skar i den opdagede jeg, at jeg havde glemt at komme hævemiddel i den ene del af kagen. Så kunne jeg bedre forstå at den ikke hævede som den plejede, hehe. Den smager fortrinligt, men så var den bare ret kompakt. 

Ingen kommentarer:

Send en kommentar