onsdag den 1. juni 2016

Prinsesse Celestia (MLP kage)

Altså hvad små piger ikke finder på af temaer til deres fødselsdagskager! Min egen Amalie får jo altid en flot kage med i skole og i år skulle det være Prinsesse Celestia der skulle pryde hendes kage. Årh, ja okay så laver jeg da endnu en My Little Pony kage.. Der har tidligere både været Rainbow Dash, Fluttershy og Pinkie Pie - jeg er snart helt habil udi pony-verdenen..

Men altså Celestia er en langbenet sag med MEGET man og hale og store vinger og guld på skoene.. Det er sq da ikke nemt og hun drillede helt vildt. Amalie havde også ønsket kæledragen Spike skulle med, selvom det altså ikke er Celestias kæledyr, så her er resultatet:


Beklager den dårlige belysning, jeg bør virkelig få købt mig et nyt kamera.. Jeg var ikke tilfreds med hende Celestia, men Amalie var glad og det var hovedsagen. Indholdet er den gode chokoladekage igen, da det er stort set det eneste kage som Amalie gider spise.

Amalie lavede i øvrigt selv kage til sin fødselsdag og pyntede den uden hjælp fra moren:




Ingen kommentarer:

Send en kommentar